İptal & İade

İptal Koşulları:

Ödemesini yaptığınız bir siparişi iptal etmek isteyebilirsiniz. Bu durumda;

Öncelikle iptal yapılabilmesi için siparişinizin kargoya teslim edilmemiş olması gerekmektedir. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde tarafınıza mail yoluyla kargo takip numarası iletilir. Eğer henüz mail almadıysanız iptal talebinde bulunabilirsiniz.

Sipariş iptali için mail adresimize (info@kadinshop.com.tr) Ad-Soyad ve Sipariş Numaranız ile birlikte iptal talebinizi yazmanız gerekmektedir.

İade Koşulları:

Satın aldığınız ürün veya ürünleri iade etmek isteyebilirsiniz. Bu durumda;

info@kadinshop.com.tr adresine mail göndererek veya internet sitemiz üzerindeki canlı destek hattından yetkili bir temsilci ile iletişime geçerek iade talebinizi bize bildirmelisiniz.

İadesi yapılacak ürünün ambalajının açılmamış, ürün kullanılmamış ve içeriği eksiksiz halde duruyor olmalıdır. Bu kriterlere uygun olan ürün faturası ile birlikte size teslim edilen kargo firması aracılığıyla karşı ödeme olarak tarafımıza geri gönderilmelidir.

Eğer; ürün anlaşmalı kargo firmamız dışında bir kargo firması ile gönderilirse kargo kabul edilemez ve alıcı ödemeli olarak size geri gönderilir.
Ayrıca ürün kullanılmış, ambalajı açılmış, içeriğinden eksik veya faturasız halde gönderilirse yine iadesi kabul edilmeyecek ve tarafınıza alıcı ödemeli olarak geri gönderilecektir.