SIKÇA SORULAN SORULAR



*Üye Olmadan Alışveriş Yapılabilir mi?
İnternet sitemiz üzerinden üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz. Fakat bir sonraki alışverişlerinizde fatura ve gönderi bilgilerini tekrar tekrar doldurmak ile vakit kaybetmemeniz ve üyelerimize özel fırsatlardan yararlanabilmeniz için üye olmanızı öneririz.

*Nasıl Üye Olabilirim?
Sitemizi üye olabilmek için bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir. İlk siparişinizi oluşturup, ödeme sayfasına geçtiğinizde fatura bilgilerinizi girdiğiniz bölümün en altındaki Hesap Oluştur seçeneğini işaretleyip, şifrenizi belirledikten sonra üyelik işleminiz tamamlanacaktır.

*Kupon Kodumu Nasıl Kullanabilirim?
Eğer sitemizde geçerli bir kupon kodunuz var ise yeni bir sipariş oluşturduğunuzda ödeme ekranında (Kupon Kodu Girmek İçin Tıklayın!) ibaresine tıklayıp ilgili kısma kupon kodunuzu yazarak kullanabilirsiniz.

*Nasıl Ödeme Yapabilirim?
İnternet sitemiz üzerinden yaptığınız alışverişlerde iki şekilde ödeme yapabilirsiniz. 1-Banka Havalesi: Siparişinizi oluşturup, ödeme kısmında banka havalesini seçerek siparişinizi tamamladığınızda ekrana gelecek olan hesap numaramıza sipariş tutarını yatırdığınız an siparişiniz tamamlanacak ve tarafınıza onay maili gönderilecektir. 2-Online Ödeme: Alışverişinizin ödemesini online ödeme yöntemini seçerek kredi veya banka kartı ile gerçekleştirebilirsiniz. SSL güvenlik sertifikalı ödeme sayfamızda güvenle ödeme yapabilirsiniz.

*Kredi Kartına Taksit Yapılıyor mu?
27 Eylül 2016 tarihi itibariyle resmi gazetede yayınlanan madde ile kozmetik ürünlerine taksit yasağı getirilmiştir. Kredi veya Banka Kartı ile tek çekim olarak ödeme yapabilirsiniz.

*Faturam Ne Zaman Gönderilir?
Faturanız ödeme ekranında ki (Gönderim Farklı Bir Adrese Yapılsın mı?) sorusuna verdiğiniz cevaba istinaden gönderilir. Eğer fatura ve gönderi adresi aynı ise faturanız ürününüz ile birlikte gönderilir. Eğer fatura adresiniz gönderi adresinizden farklı ise faturanız kesildiği gün seçtiğiniz fatura adresinize ayrıca gönderilir.

*Kargom Ne Zaman Elime Ulaşır?
Saat 18:00'a kadar verilen tüm siparişler aynı gün, 18:00'dan sonra verilen tüm siparişler ertesi gün kargoya teslim edilir. Kargoya teslim edilen siparişler maksimum 3 iş günü içerisinde tarafınıza ulaşır.

*Siparişimi Nasıl Takip Ederim?
Sitemiz üzerinden yaptığınız alışverişlerde, siparişiniz kargoya teslim edildiği an kayıtlı mail adresinize kargo takip numarası gönderilir.

*Siparişimin Kargo veya Alıcı Bilgilerini Değiştirebilir miyim?
Eğer bir sipariş oluşturduysanız ve siparişiniz için girdiğiniz gönderi veya alıcı bilgilerinde bir değişiklik yapmak istiyorsanız; canlı destek bölümünden ya da İletişim numaralarmızdan bizi bilgilendirmelisiniz.

*Satın Aldığım Ürünler Paket Dışından Gözükür mü?
Ürünleriniz özel ambalajlarda zarar gelmeyecek ve kesinlikle dışarıdan gözükmeyecek şekilde paketlenir.

*Siparişimi Hediye Paketi Yaptırabilir miyim?
Ödeme ekranında yer alan Sipariş notları kısmından hediye paketi istediğinizi belirtirseniz, siparişinizi hediye paketi yapıp gönderebiliriz.

*Resmi Tatil Günlerinde Teslimat Yapılıyor mu?
Resmi tatil günlerinde kargo firmaları çalışmamaktadır. Ayrıca Pazar günü ve Cumartesi saat 13:00 itibari ile kargo firmaları hizmet vermemektedir.

*Siparişim Ben Adresimde Yokken Gelmiş?"
Siparişiniz getirildiğinde adresinizde yok iseniz, kargonuz adresinize en yakın şubeye teslim edilir ve size de durumu bildiren bir not bırakılır. Siparişinizi 3 iş günü içerisinde kargo şubesinden teslim almanız gerekmektedir.

*Siparişim Eksik veya Hasarlı Ulaştı. Ne Yapabilirim?

Siparişinizi kargo görevlisi yanında açıp, kontrol etmenizi rica ediyoruz.
Eğer eksik veya hasarlı ürün var ise;
1-Kargoyu lütfen teslim almayın.
2-Kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" tutturun.
3-Siparişinizi faturası ile karşı ödeme olarak bize geri gönderin.
4-Mail ya da canlı destek yoluyla bizimle iletişime geçin.
Siparişinizi kargo görevlisi yanında kontrol etmeyip, sonrasında eksik veya hasarlı bir ürün tespit ettiyseniz bizimle iletişime geçiniz.

*İade İşlemini Nasıl Yapabilirim?
Ürün iadesi yapmak istiyorsanız; ürününün ambalajını açmamış ve ürünü kullanmamış olmanız gerekmektedir. Eğer ürününüz bu şartlara uygunsa ürün elinize ulaştığından itibaren 15 gün içerisinde iade işlemi yapabilirsiniz. İade işlemi için; öncelikle mail adresimiz üzerinden veya canlı destek hattımızdan bize iade talebinde bulunmalısınız. İade talebinizi bildirip iade sürecini başladığında, iadesi yapılacak ürünü faturası ile birlikte size gönderilen kargo firması aracılığıyla bize geri göndermeniz gerekmektedir. Konu ile ilgili daha detaylı bilgi için İptal & İade sayfamızı okuyabilirsiniz.

*İade Kargo Ücretini Ben mi Ödeyeceğim?
İade edilen ürünün kargo ücreti tarafımızca karşılanır. Kargoyu karşı ödeme olarak gönderebilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR